24 Haziran 2017 Cumartesi

Ersağ Üyelik Başvurusu

Bu, hiç bir şey yapmamalısınız dememeniz. Evernote, insanların ürünlerini pazarlama stratejik geri yazma aleti üzerindeyken görmelerini sağlamak ersağ için hâlâ bir sürü zekaya sahipti. İşitme bittikten sonra, patronlarının toplantılarında dizüstü bilgisayarlarını kullanan çalışanların şüpheli olduğunu şikayet eden Evernote ekibi, "Kaba değilim. ersağ üyeol Evernote'da not alıyorum. "Böylece, en sadık müşterileri toplantıdan toplantının yapıldığı reklam panolarına dönüşüyorlardı.

Ersağ 

Bu kararları bildirmek için Ürün Pazarlama Yöneticileri (PMM), Müşteri Ekibinin Sesi Olarak Ürün Ekibinin ve Şirketin Geri kalanına Olmaktadır. Ersağ Buna, ürünle, yaşam döngüsü boyunca (ön kabul, son evlatlık edinme / satın alma ve çalkamadan sonra) derin bir anlayış kazanma ve bu müşteriye olan katılımı artırma da dahildir. PMM'ler bu müşteri bilgilerini, müşteri anketleri ve mülakatları ve varsa, ürün kullanım verileri vasıtasıyla toplarlar. Bu sıklıkla gelecekteki ürün yol haritasını ve müşterinin ürün eğitimini artırarak etkileşimi artırdığını bildirir.

Bunu hareket halindeyken görmek için, Apple'ın sunduğu yeni iPhone lansmanlarına bir göz atın. Telefonun her yeni sürümü düzinelerce yeni özellik taşıyor ancak Apple genellikle Siri veya ekran boyutu gibi tek bir özelliğe odaklanıyor.

3. Adım: Bir kanca oluşturun - Ağrı noktanızla ilgili en iyi sorularınız için Quora'yı ara. Ardından, "çalışma sayfası", "şablonlar" veya ersağ üye ol e-posta yakalama kancası olarak kullanılabilecek kadar değerli ve zamanında olan diğer herhangi bir içerik türüne ilişkin hedef kitlenizin en üst düzeyde ihtiyaçları için bir arama yapın. Ardından, sıralamak istediğiniz anahtar kelimeleri arayın, sıralama yapan yazarları / blogcuları bulun ve okuyucular için daha değerli hale getirmek için içeriğini birleştirip eğirmeye başlayın. Son olarak, içeriğinizdeki yayınlarına bağlantı verin.

Üye Ol

Ancak yıllarca, bu pazarlamacılar tarafından tolere edildiği ve işin bir parçası olarak kabul edildiği bir senaryondur. Hepimiz "İstediğiniz ürünle değil, sahip olduğunuz ürünle pazarlamaya çıkıyorsunuz" dedi. Sonra neden stratejilerimizin başarısız olduğunu merak ettik ve bu başarısızlıkların neden bu kadar pahalı olduğunu merak ettik.

Büyüme Hackerı Pazarlama kitabı ilk önce yalnızca dijital bir sürümde çıktı, bu yüzden ciltlemeyi oluşturmadan önce, okuyucuların vurgulanan ersağ üye pasajlarının ne olduğunu gösteren yerde Amazon'a gittim. İnsanın ilgilendiği ve vurguladığı bölümleri genişletirdim. Ayrıca hangi yaz stilinin en fazla tepki göstereceğini merak ettim.

Artık gelişimin gerçekleşmesine izin verecek içerik artık, girdi, kurallar ve yönergelerle ve geri bildirimle etkileyebiliriz. Büyüme korsanlığı, iterasyonlarla yardımcı olur, danışmanlık yapar ve işletmenin her yönünü analiz eder. Başka bir deyişle, Product Market Fit, veri ve bilgi ile desteklenen bir duygudur.

Üyelik Başvurusu

Amazon, kendi görüşüne göre "varsayımsal bir basın açıklaması yazmak" tavsiyeniz durumunuz için fazlaca işe yaramazsa, sizin için birkaç kolay kolay öneri getiriyor. Onların CTO'su Werner Vogels, geliştirmekte olduğunuz bu ürün için bir SSS ersağ üyelik başvururusu yazmaya çalışırken öneriyor. (Öyleyse, potansiyel kullanıcı sorunları ve sorularını bu şekilde adresleyebilirsiniz.) Veya gerçekte nasıl görüneceğini görebilmeniz için varsayımsal vaka incelemeleri yazarak sayfaların maketlerini yaparak kullanıcı deneyiminin önemli bölümlerini tanımlamaya çalışın Ve kimin için çalışacağı ve nasıl olacağı. Son olarak, Werner'in ersağ üyelik genellikle üç kısma değinen kullanıcı el kitabını yazmayı deneyin: kavramlar, nasıl yapılır ve referans. (Bunları tanımlamak, fikrinizi müşterinin bakış açısıyla anladığınızı ve ayrıca birden fazla kullanıcı kitlesi varsa birden çok kılavuz yazdığınızı belirtti.)