25 Haziran 2017 Pazar

Ersağ Firması Kariyer

Terleme "Saçmalamak için vejetaryen ve vegan yemeği düşünün" diyor Terry. "Etsiz bir yemeğin inanılmaz tatmin edici olabileceğini ispatlamak istiyorum ersağ üye ol ". 2014'te Afro-Vegan isabetini de içeren dört yemek kitabı, ersağ üyelik başvurusu creole-spiced plantain cips ve tofu po'boys gibi tariflerle ayrılmış bir takip kazandı.

Ersağ Üye Ol

Öğrenciler nerd-ünlü statüsüne alışık gibi ersağ üye ol görünen Rhinehart'ı tanıdılar. Onun buluşu hakkında raved. "Bilgisayarı beş saat boyunca dolduruyor," dedi bilgisayar bilimi uzmanı Alex. "Eğitim için iyidir."

Skurves'e Soylent'i kullanmalarından dolayı herhangi bir toplumsal yansımalar olup olmadığını sordum. Birbirinize baktılar. Erin, "İlk hafta çok kötü olabilir, çünkü oldukça kötü bir şekilde osuruyorsun."

Nick, matematik meclisi, Soylent olmayan bir içkiysen Ricketts'te yaşamak zor olduğunu söyledi. "Gittiğimizi ve takıltığımızı ve insanların tariflerinden bahsedeceklerini hatırlıyorum" dedi.

ersağ üye olOn iki yıl önce, Oregon'un Wallowa Vadisi'nde 3.100 dönüm olan sığır yetiştirme operasyonu olan Carman Ranch, mücadele ediyor; Hızlı geri çekilen ot, 300 hayvancılık sürüyü zorlukla destekledi. Bu yüzden Cory Carman ailesi, kimyasal gübreyi ortadan kaldırmayı, sulamayı en aza indirmeyi ve sığırları metodik olarak hareket ettirmeyi içeren -ki onları çimler üstünde tutmak için yeterli uzun süre tek bir yerde tutarak- gübreleme atığını düşürmeyi içeren bütüncül çiftliğe dönmeye ikna etti.

Ersağ Üyelik Başvurusu

Çoğunlukla ramen, mısır köpekleri ve Costco'nun ersağ üyelik başvurusu donmuş quesadillalarla (C vitamini tabletleri ile desteklenerek) baş başa duruyorlardı; ancak bakkal faturaları hala artıyordu. Girişimcilerden Rob Rhinehart, hiç yemek zorunda kalması konusuna kızdı. "Geçtiğimiz günlerde yemek çok büyük bir yük oldu" dedi. "Aynı zamanda zaman ve sıkıntıydı. Çok küçük bir mutfağı ve bulaşık makinesini bulamadık. "McDonald'ın dolar yemekleri ve Little Caesars'tan beş dolarlık pizza yiyerek kendi" Süper Boy Me "versiyonunu denedi. Ancak bir hafta sonra "Ben öleceğimi hissettim" dedi. Kale tüm öfke ve ucuzdu; bir sonraki aşamada bütün bir diyet denedi. Ama bu da işe yaramadı. "Açlıktan ölüyordum" dedi.

Geçtiğimiz ay, Soylent'in ilk partisi gönderilmeden çok önce, Rhinehart'ı ve ekibini yeni merkez binasında, Los Angeles'taki Studio City mahallesinde geniş bir evde ziyaret ettim. (Altı ay önce daha ucuz kira arayışında San Francisco'dan taşındılar.) Rhinehart kapıda bana kot giydi, siyah V yakalı tişörtü ve siyah tenis ayakkabılarıyla buluştu. Son bir buçuk yıldır cesaret verici, sağlıklı görünüyordu, neredeyse tamamen Soylent'ta yaşıyordu ve yemeklerinin yüzde doksanında içiyordu.

Ersağ

Rhinehart, "çok verimsiz fabrikalar" olarak değindiği çiftliklerin hayranı değil. Tarımın daha az değil, daha sanayileşmiş olması gerektiğine inanıyor. ersağ "Beni gerçekten çeken emek" dedi. "Tarım, orada en tehlikeli ve kirli işlerden biridir ve geleneksel olarak alt sınıf tarafından yapılır. Çok fazla yürümek ve manuel emek, saymak ve ölçmek. Elbette otomatikleştirilmelidir "dedi.

Yiyecek ve Gezegenimiz Soylent ürünler yalnızca sizin için daha iyi değil, gezegen için daha iyi. Bütün içeceklerimiz tamamen bitkilerden yapılır, bu da daha az su gerektirir ve hayvandan daha az CO2 üretir. Soylent, buzdolabında birkaç hafta sonra sık sık atılan meyve ve sebzelerin aksine, içeceklerimizin yıl boyu raf ömrüne ersağ üye sahip olduğu ve soğutmayı gerektirmediği için gıda atıklarını azaltır.

"Yemek" zamanıydı. Bir gece, akşam vakti, tozlarımı ve yağımı ölçüp karıştırdım, su ekledim. Bachelorette Chow, tadı çikolatalı ve biraz ekşi kokmuş, kokan kalın, kahverengi bir sıvı haline geldi. İş arkadaşları bunu "çatlak kek karışımı" ve "Karanfil Anında Kahvaltı" olarak nitelendirdiler - ama onun üzerinde yaşama fikri rahatsız ediciydi.