10 Haziran 2017 Cumartesi

Ersağ Üye Ol

Ersağ Lavabo WC Temizleyici Kokusu. Ersağ lavabo WC bahar kokulu temizleyiciden hiç memnun kalmadım. Banyomun umumi tuvaletler gibi kokmasının yanı sıra çok da temizlediğini sanmıyorum. Gerçekten aldığıma pişman oldum. 03 Haziran ersağ 1.156 Okunma Ersağ Bulaşık Jeli ve Parlatıcısı Şikayeti. Bulaşık makine jelinden ve parlatıcısından hiç beğenmedim. Puslu yiyecek kalıntılı ve bardaklarımı hep çizdi. Bu arada makine temizleyicisiyle boş çalıştırdım. Yine puslu lekeli ben iade etmek istiyorum. Çevrem… 31 Mayıs Şeyma 2.242 Okunma Ersağ Sipariş Problemi..

Ersağ

 Ersağ'ın yeni üyelerindenim. İkinci siparişimde ödeme yapmama rağmen sisteme geçmediği için 5 gündür sipariş onayım olmuyor. Üstelik yetkili kişilere ersağ üye söylediğimde hiç kontrol edilmeden yoğunluk olabileceği söylendi, en son zorladığım peşini bırakmadığım için bugün bakıl… 26 Mayıs Elmas 3.134 Okunma Ersağ Personelin Saygısızlığı. Ersağ'ın 7' de 5 kampanyasından faydalanmak için 23.05.2017 tarihinde saat 22:00'da sisteme girdim. Ancak ürün seçebilmek ne mümkün. Gece 12.30'da hala ödeme ekranı açılmamıştı ve kampanyanın da sona erdiği kan… 24 Mayıs Gözde 3.726 Okunma Ersağ Ürünler Eksik Geliyor Ve Geç Dönüş Yapılıyor.

Ersağ Üyelik Başvurusu

Ersağ üyesiyim. Ürünlerden bir şikayetim yok, ama sipariş verdiğimiz ürünlerden eksik gelmeye başladı. Aradığımızda araştırıyoruz deniyor. 3 hafta sonra bize dönülüyor. Ürünleri zamanında teslim edemediğimizden… 24 Mayıs Tayyibe 3.818 Okunma Ersağ üye ol Temizlik Ürünleri Eksik Geldi. Yaklaşık 4 senedir Ersağ şirketiyle çalışıyorum ürünleri ile ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım. Bugüne kadar fakat son yaptığım alışverişte koli içerisinden aldığım bir ürün ve promosyon ürünü bir tane eksik geld… 16 Mayıs Tuncay 7.075 Okunma Ersağ Şampuan Saçlarımı Mahvetti! Ersağ' dan bio şampuan ya da Argan yağlı şampuan almayın Şu anda kafamın ön kısmı kelleşti, saçlarım haddinden fazla dökülüyor. Mahvetti saçımı, nedenini soruncada diyorlar ki "o ilk zaman bir döker",

Ersağ Üye ol

param hel… 10 Mayıs Seda 8.779 Okunma Ersağ Bulaşık Toz Deterjanı Tüm Bulaşıklarımı Mahvetti. Ersağ toz bulaşık deterjanı tüm bulaşıklarımı mahvetti. Bardaklarda dudak izleri aynen duruyor. Misafir gelince utanıyorum çatal kaşık bardak hep bulanık ersağ üyelik lekeli. O kadar para verdim bir ile yaramıyor kullandıkç… 02 Mayıs Nazik 11.558 Okunma Ersağ Diğer Ürünlerini Bilmem Yumuşatıcı Sırf Zarar. Kötü bir yumuşatıcı. Temizlik ürünleri aldık. Yumuşatıcı kıyafetlerimize pis bir koku bıraktı. Makineden çıkardıktan sonra tekrar farklı yumuşatıcı ile yıkamak zorunda kaldık. İlk yıkamada sorun yumuşatıcıda de… 26 Nisan Hasan 13.184 ersağ üyelik başvurusu Okunma Ersağ Mesajlarını Engelleyemiyorum! Telefon hattımı alalı 2 sene oldu. Eski hat sahibinin üyeliği bulunmakta olduğundan bana mesaj geliyor. Ben numarama mesaj gelmemesi için mesaj yolladım kendilerine ama uğraşmıyorlar! 22 Nisan Çağlar 13.933 Okunma

· Ödeme hesapta görülmeden ürün çıkışı yapılamayacağı için, üyelerimiz ödeme yapma zamanını bunu dikkate alarak ayarlamalıdır. (Özellikle ay sonunda ersağ üyeol  ödemeler son güne bırakılmamalı bir hafta öncesinde ödemelerin yapılması, dönem kapanışı göz önünde bulundurulmalıdır.)Yüksek miktarda yapılan ödemelerde banka parayı daha uzun süre tutabilir ve bu bankaların inisiyatifinde bir durumdur, şirketimizin müdahale etme imkanı yoktur.