3 Eylül 2017 Pazar

Online Ersağ Kaydı Nerede Yapılır ?

Ersağ İstanbul Gedik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü İstanbul Gedik Üniversitesi 2011 yılında, yarım asrı aşan süredir faaliyette bulunan Gedik Holding’in Vakfı olan Gedik Eğitim Vakfı tarafından kurulmuştur. İstanbul Gedik Üniversitesi Sanayi-Üniversite işbirliğinin somut bir örneği teşkil etmektedir. Eğitim ve gelişim planı ve programları bu esas göre hazırlanmaktadır. Evrensel bilgiyi üretme ve uluslararası standartta eğitim verme vizyonuyla çıkılan yolda, teknolojik ve bilimsel temellere dayalı eğitimi ersağ üyelik İstanbul Gedik Üniversitesi ilke olarak benimsemiştir. İstanbul Gedik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü, teori ve uygulamayı birleştiren, yenilikçi ve girişimci bir bakış açısı ile geleceğe odaklı Endüstri Mühendisleri yetiştirmeyi prensip edinmiştir. Sanayi-Üniversite işbirliğine dayanan, günümüzün ve geleceğin sorunlarına çözüm odaklı bir eğitim sistemi sunmaktadır. Bölümümüz, öğrencilerinin çok yönlü yetişmeleri için, üretim ve hizmet sektöründe yapılacak olan ulusal ve uluslararası proje bazlı çalışmalara ve staj olanaklarına imkan vermektedir. İstanbul Gedik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü, mezun olacak öğrencilerinin iş dünyasında fark yaratacak niteliklere sahip, iş hayatının tercih edeceği uzmanlar olarak mesleklerine başlamalarını hedefliyor. Contact the Organizer View organizer profile 1 past event on Eventbrite

Ersağ üyelik başvurusu kayıt yaptırmalı mıyım? Fuara giriş ve gün içindeki seminerlere katılım ücretsizdir. Yerinizi garantilemek için önceden online kayıt yaptırmanızı ve onay çıktısını yanınızda getirmenizi öneririz, Böylelikle fuar günü beklemek ve kayıt formu doldurmak zorunda kalmayacaksınız. Fuarı ziyaret edebileceğim en uygun zaman nedir? Gün içinde önde gelen üniversitelerin yer alacağı bilgi oturumları ve sunumlar gerçekleşecektir. Katılmak isteğiniz oturumları ve okul sunumlarını belirlemenizi ve sınırlı sayıda yer olduğu için erken gelmenizi öneririz. Eğer geç kalırsanız üzülmeyin, saat 18:00’e kadar okullarla görüşmek için vaktiniz olacak. Fuara nasıl hazırlanmalıyım? Fuardan önce, okumayı arzu ettiğiniz bölüm hakkında araştırma yapın, nerede okumak istediğinize karar verin. Görüşmek istediğiniz katılımcı okulları ve sormak istediğiniz soruları belirleyin. Unutmayın hazırlıklı olmanız okul yetkilileri üzerinde olumlu bir etki yaratmanıza yardımcı olacaktır.

A'dan Z'ye tüm bölüm ve programlarınların yer alacağı fuarda, okul yetkilileri ile yüz yüze tanışacak, yurtdışında lisansüstü eğitim hakkında merak ettiğiniz tüm soruları onlara direkt olarak yöneltebileceksiniz. Kabul koşulları, yüksek lisans ve doktora programları, burs imkanları, kariyer fırsatları, vize, IELTS ve GMAT sınavı gibi konuların tartışılacağı çeşitli seminer ve bilgi oturumlarında yer alabileceksiniz. Ziyaretçiler arasından şanslı bir kişi ipad mini sahibi olacak.

İSMEK 2017-2018 EĞİTİM DÖNEMİ ONLINE BAŞVURU VE KAYIT ŞARTLARI Kursiyerler İSMEK ’ten bir eğitim döneminde seçmiş oldukları alanda, ders saatleri çakışmamak şartı ile aynı eğitim alanı içerisinde 2 farklı branşa başvuru yapabileceklerdir. Farklı eğitim alanlarında (Genel branşlar hariç) ikinci bir branşta tercih yapılamayacaktır. Başvurdukları alanda eğitimleri bittiği takdirde farklı bir alanda da eğitim alabileceklerdir. Tüm aday kursiyerlerin toplu SMS’e açık bir GSM telefonu vermeleri zorunludur. (Toplu SMS’e kapalı, borcundan dolayı kapalı gibi nedenlerden dolayı SMS ulaşmamasından İSMEK sorumlu değildir.) Aday kursiyerlerin internet üzerinden yaptıkları başvurular ön kayıt niteliğindedir.