13 Temmuz 2017 Perşembe

Üyelik Avanytajları Ersağ'da Devam Ediyor !!

Ersağ liste "idi. Aileler her ikisi de dini olmayan bir manevi örgüt üyesidir ve yaklaşmakta olan etkinlikler ve toplantılarla ilgili diğer üyeleri hızlandırmak için gönüllü olarak çalışmışlardır, bu nedenle, yüzlerce isim ve telefon numarası ile kapsamlı bir listeye sahiplerdir. Bu listeyi ve anlaşılabilir bir şekilde hayır dedi Bir süre sonra kişisel listemi tükettim, sırtına gitti, listesinin bir kopyasını çıkardım ve onları soğuk çağırmaya başladım. Annem öğrendiğinde kızgıntı. Büyük bir kavgaya dönüştü ve evden ayrıldıktan kısa süre sonra büyükannemle yaşamak için gitti. Ailem veya kızkardeşlerimle tekrar konuşmadan bir yılı aşkın süre geçti. "

Ersağ Üyelik istemiyordum, çünkü satıştan bıktım ... süresi. Amway'in farkına vardıklarım (evet toplantılara gitmiştim), aynı kişiye karşı savaşan pek çok insana hiç rastlamadım; Oldukça cehennem deliğine 9-5 iş çıkma şansı. Evet, en Diamonds vb. Hayatta bir başlangıç ​​yapmıştı, fakat alttan başlayanlara böyle bir tutku ve ateş daha önce hiç görmediğim bir ateş yaktı. Yıllarca ve yıllarca üniversiteye gitmekten umut yoktur. Çoğu işsiz, kendilerini desteklemenin hiçbir yolu yoktur ve üstesinden gelebileceklerinden daha fazla borcudur.

Ersağ üye Amway toplantısına katıldım, bu durumda ürpertici insanlardan biriydi, Beni Amway'e sokmaya çalışan adam, aramızdaki konuşmayı kışkırtmak için takım arkadaşlarımın ölümünü kullandı. Takım arkadaşlarımın ölümünü benden kâr elde etmek için kullandı. Denemek diyorum denedim çünkü bana para harcayan, benimle akşam yemeği alacak bir adam vardı ve onlara fikirlerin ne kadar havalı olduğunu her zaman söylerdim, her toplantı aynıydı, iş yerine bir aile gibi gözüküyordu. 200 dolarla satın aldıklarını garanti ettikleri için 1 ayda ya da 2'de geri getireceğim. Neyse ki 200'den fazla otta harcanan ve çuvalın parasını çeviren daha iyi bir finansal seçenek seçtim. Bir gün paramı geri getirdim.

Ersağ Üye Ol

Ersağ Üye Ol bir sokakta hustling gibi sonuç vermelerini görmek gibi, dürüstçe Başkanlık adayı gibi saldırgan terimler kullanıyorlar, saldırganlık kullanıyorlar ya da kaybedilen insanlardan yararlanmak için şansını kullanıyorlar, gerçekten sahip oldukları niyetleri gölgelemek için rahatlık ve mutluluk kullanıyorlar. Bildiğim bir sonraki şey, 200 doları satın almak istediğim halde, o zaman Iowa gezilerine gitmek için nereye binlerce düşmek zorunda kalacağımı sordu. Şimdi beni katılmaya teşebbüs eden adam, Amway işine girmeyen herkesi kendisinden uzaklaştırıyor. Bunlar gerçekler çocuklar ve kızlardır; tıpkı bir kült gibi, işe yaramayan bir ekonomi politikasına paranızı almak için her şeyi yapacak birine benzemektedir.

"Bu, bir ders kitabı davetiydı: Acele ederseniz çabucak konuşun, geçmişte bahsedilen, para, iş, internet vb. Ile ilgili bir şeyle çok geniş bir bağlantı kurun, onları davet edin. Bire bir ya da ev toplantısı, asla telefonda daha fazla bilgi vermeyin, asla Amway adından söz etmeyin. "

ersağ üyeol yılında vitaminler ve kilo kontrolü ürünleri Alticor'un satışlarının% 46'sını oluşturuyordu. Güzellik ve kişisel bakım ürünleri satışların% 25'ini temsil ederken, eSpring su arıtma sistemleri ve Atmosfer hava arıtma sistemleri gibi dayanıklı ürünler satışların% 16'sını temsil ediyordu. Evde bakım ürünleri satışların yüzde 7'sini oluşturdu.

Amway Grand Plaza, faaliyet gösterdiğimiz topluluklarda insanların daha iyi yaşayabilmelerine yardımcı olmayı taahhüt eder. Bir topluluğun kaynaklarının geliştirilmesinin ve kurucuların özgürlük, aile, umut ve ödülün temelleri olduğuna, şirketimize ve toplumun tümüne fayda sağlayacağımıza inanıyoruz. Şirket, çalışanlar ve tedarikçiler arasında ekip çalışmasına önem verilmektedir. Yenilik, mükemmellik ve başarıyı teşvik ederek ve tanıyarak kişisel, şirket çapında ve tedarikçi başarılarının altını çiziyoruz. Farklı tedarikçilere mevcut ekonomik fırsatlarda adil bir pay temin etmek için gerekli adımları atmaya ve atmaya yönelik olarak tüm departmanlarımızın katılımını destekliyoruz ve teşvik ediyoruz.

İnsanlar, mümkün olduğu kadar çok insanın hesabını imzalayarak çabucak zengin olmak istiyorlarsa, evet, içine girmek için bir program olabilir. Ancak insanlar aslında birbirlerine yardım etmeye ve destekleyici bir atmosfer yaratmaya çalışıyorlarsa, o zaman onun çevresinde olması iyi bir şey. Toplantılarda ve konferanslarda öğrendiğim şeyler bana hayatımın her alanında son derece yardımcı oldu, çünkü kendi rüyalarını amway dışında sürdürmek artık kendime daha emindim.